One Flooring Range van Bostik: de nieuwe standaard in vloertechniek

In april introduceert Bostik de ‘One Flooring Range’, het vernieuwde en uitgebreide assortiment producten voor vloertechniek. Door de krachtige lay-out van de verpakkingen, heldere meertalige informatie en overzichtelijke kwaliteitsklassen is het gebruiksgemak sterk verhoogd. Dat is goed nieuws voor de verwerker, maar ook voor de tussenhandel.

Bostik levert al jaren en met veel succes een breed assortiment vloer-technische producten, zoals primers, reparatiemiddelen, egalines en lijmen. Het afgelopen jaar heeft Bostik haar volledige Europese assortiment tegen het licht gehouden. De producten zijn waar nodig verbeterd en er zijn krachtige, internationale namen aan gegeven, zoals ‘Grip’, ‘Stix’ en ‘Fix’. Op de uniform ogende verpakkingen staan symbolen die de eigenschappen van het product duidelijk maken. Ook is een indeling gemaakt in de kwaliteitsklassen Good, Better, Best en Special. De informatie op de verpakking staat in zes talen weergegeven, handig voor bedrijven met internationaal personeel. Door de barcode via de Smart Web App te scannen is uitgebreide productinformatie beschikbaar. Via de app is ook informatie over andere producten te raadplegen en kan contact worden opgenomen met de serviceafdeling. ​

Niet alleen de verwerker zal veel profijt hebben van One Flooring Range. Dankzij de heldere informatie en uniforme verpakkingen hoeft de tussenhandel minder vaak hulp te bieden om de juiste productkeuze te maken. De producten verkopen zich vanzelf, wat in potentie een hogere omzet betekent en minder handling. Meer informatie over One Flooring Range op www.bostik.com/nl/Belgium/one-flooring

Voor elk project ​
Met One Flooring Range is de professional verzekerd van de juiste oplossing voor kleine eenvoudige, of juist zeer grote complexe projecten. De producten zijn geschikt voor vloeren in alle denkbare omgevingen, zoals woningen, ziekenhuizen, scholen, kantoren en hotels. De producten worden geleverd aan groothandels, vloerenbedrijven en parketzaken en veelvuldig toegepast in projecten door interieurarchitecten en woninginrichters. ​

One Flooring Range is een belangrijke stap voorwaarts voor Bostik. Het bedrijf wil haar activiteiten in het segment vloertechniek internationaal uitbreiden. Bostik werkt ook aan duurzaamheid, onder andere door gebruik te maken van biobased materialen, controle op de afvalstromen en de recycling van verpakkingsmaterialen. ​

Over Bostik ​
Bostik is een toonaangevende wereldwijde producent van lijmen en afdichtingen in de bouw-, consumenten- en industriële markten. Al meer dan een eeuw ontwikkelt het innovatieve lijmoplossingen die slimmer zijn en meer aangepast aan de uitdagingen die het dagelijks leven bepalen. Van wieg tot graf, van huis tot kantoor, de slimme lijmen van Bostik zijn overal te vinden. Zo’n 6.000 gedreven medewerkers in meer dan 50 landen dragen allen bij aan de hoge innovatiegraad en kwaliteitsstandaard en leveren een jaarlijkse omzet van € 2 miljard op. Ga voor de laatste informatie naar www.bostik.com of www.denbraven.com

Fotobijschrift:
Bostik levert al jaren en met veel succes een uitgebreid assortiment vloertechnische producten, zoals primers, reparatiemiddelen, egalines en lijmen. Het afgelopen jaar heeft Bostik haar volledige assortiment tegen het licht gehouden. Op de uniform ogende verpakkingen staan symbolen die de eigenschappen van het product duidelijk maken. Ook is een indeling gemaakt in de kwaliteitsklassen Good, Better, Best en Special.

Noot voor de redactie: ​
Neem voor meer informatie contact op met Bostik, Dirk Vermeulen, Sales Manager Benelux (IJzerwaren & Bouwmaterialen), tel. (0162) 49 10 00, email: [email protected]

Of met Hans van Houwelingen, Sales Manager Benelux (Glas, Verf en Zelfstandige Handelaren), tel. (0162) 49 10 00, [email protected]. ​

Persberichten in je mailbox